終於成功,
不過呢隻透明藍PLA好似唔係好透明

2層shell,3層bottom layer


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

終於成功,
不過呢隻透明藍PLA好似唔係好透明

2層shell,3層bottom layer
likinming 發表於 2013-2-9 01:59

PRINT左個MINI版黎試機,較果都唔錯。

不過話事話,點解我個RAFT冋你地既唔同?佢係成個底鋪密晒既??PRINT完出黎後成個RAFT同個底分開唔到....
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 julyxiv 於 2013-2-9 11:46 編輯

回復 42# brianyzf

Raft 有密度setting, 我default set 了 0.3, 你睇下你係咪set咗做 1:


另外, 如果raft同件甩唔到or 難甩, 可以印埋 "interface layer" 我set了1層.  同埋你睇番我之前有關temperature幅圖, first layer我溫度會低D, 等interface layer食實D係raft而不是食實在1st layer. 攤凍小小就可以用指甲刮甩interface layer (但小不免殺錯良民, 有小部份1st layer都會受損).
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

印PLA唔知點解出唔到料....

TOP

印PLA唔知點解出唔到料....
KSC 發表於 2013-2-9 12:26



    出唔到料? 會唔會係溫度問題?
你set幾多度?
190度左右都OK, 210度應該會幾水狀會開始自己漏......

由ABS轉PLA要用ABS溫度出曬ABS先(10cm), 你做左未?

TOP

回復  brianyzf

Raft 有密度setting, 我default set 了 0.3, 你睇下你係咪set咗做 1:


另外, 如果raft同 ...
julyxiv 發表於 2013-2-9 11:39


跟住師兄你個SETTING都係咁。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復 46# brianyzf

咁粗嘅你個 nozzle (出口個窿) 幾多 mm?
你係咪印完 Raft 停咗部機?下一層先印 interface layer喎!

TOP

回復  brianyzf

咁粗嘅你個 nozzle (出口個窿) 幾多 mm?
你係咪印完 Raft 停咗部機?下一層先印 interfac ...
gorto 發表於 2013-2-9 16:48


我見佢唔係我想既RAFT就直接停左佢唔印啦。

TOP

試下將第二行 Base flow rate multiplier (Ratio) 改為 0.5 睇下有無分別

TOP

跟住師兄你個SETTING都係咁。
brianyzf 發表於 2013-2-9 16:37


form help, 我見到:

Base Feed Rate Multiplier

Default: 1

Defines the base feed rate multiplier. The greater the Base Feed Rate Multiplier, the thinner the base, the lower the Base Feed Rate Multiplier, the thicker the base.


我見你個base feed rate係0.6, 而我係1, 基本上你已經比我粗差不多一倍, 試下set 唔同的數值, 配合埋之前個 ratio, 應該會試到合你心意的Raft

TOP