Why so many 火牛 collectors?
By the way, ssp 大南街都有大把地灘。

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2013-10-20 21:24 編輯
多謝CHING好意,有地方擺放就好,當然講緊放定定,隋時用就好
但真係冇1個工作台 ...
jackwong717 發表於 2013-10-20 20:53


買鋁殼果款, 釘係牆 / 木板上
附近釘多個拖板, 方便供電

再幫EBD後加裝埋藍芽, 用來無線駁電腦

TOP

買鋁殼果款, 釘係牆 / 木板上
附近釘多個拖板, 方便供電

再幫EBD後加裝埋藍芽, 用來無線駁 ...
kamcm 發表於 2013-10-20 21:20



    CHING做得好整齊
似放枱底

TOP

我睇過報紙, 有人特登落去幫D亞婆, 求其買D野.
唔通係TKW ?

TOP

Ching,麻煩請PM埋,Thanks!!

TOP

Ching,麻煩請PM埋,Thanks!!
Faizu 發表於 2013-10-20 22:54


部3C16792B 我唔落BID 啦, 我想要黑色果果架, 你WIN 左可以轉售嗎?

TOP

估計係西灣河/筲箕灣一帶....但都想收到pm 請通知一下我呢個港東朋友.

TOP