DGCNYO 當前離線
Banned
TOP
別問我是誰 當前離線
進階會員
出水只要樓主夠膽用暴力解決問題,其實唔算大問題....我諗只係一個洗手盤出水,好難玩 ... DGCNYO 發表於 2017-8-5 13:39
beachhk 當前離線
中級會員
照睇圖比例 我估呢度應該無 2 寸半 別問我是誰 發表於 2017-8-5 13:21
ching 我補了圖,如裝隔氣邊款適合? beachhk 發表於 2017-8-5 19:22
36# 軟喉較簡單 你自己整我建議用軟喉 碰硬喉及以下隔氣都得 只不過較複雜 睇埋圖2 你應該 ... 別問我是誰 發表於 2017-8-5 19:25
有淘開野 不妨買套以下 別問我是誰 發表於 2017-8-5 19:43
我現在都陶齊工具,下星期開工 beachhk 發表於 2017-8-5 19:45
我上面又改咗小小野 你要買 有孔 先岩用 本身去水位 好似我之前講咁鋸斷佢 條去水軟喉有長 就打返 ... 別問我是誰 發表於 2017-8-5 19:46
pslleung 當前離線
咁拆夠唔夠位? 1個閒人 發表於 2017-8-4 10:50