別問我是誰 當前離線
進階會員
邊貴,大鋪大把 DGCNYO 發表於 2017-8-11 12:11
TOP
DGCNYO 當前離線
Banned
flflbb 當前離線
初級會員
avdaemon 當前離線
1.黎個制只頂到32A.....的確無咩用....正常買個60A刀制都唔係好貴 DGCNYO 發表於 2017-8-12 18:29
多謝曬咁多位師兄既回覆, 小弟間屋遲下都會重新裝修, 到時先再重做全屋電力系統. 依家諗住先重做電箱, 再重 ... flflbb 發表於 2017-8-12 18:17
按理黎到裝既刀制只係開關裝大好似無咩問題.....雖然有人裝MCB好似樓主咁.... 一般電 ... DGCNYO 發表於 2017-8-12 22:44