提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

經驗話我知,開機電流越大,越有機會掣快啲壞。
1. 2P分體機開掣唔會立即開摩打,開掣冇火花。機/掣使用約15年
2. 開機電流小,3/4P 窗口機 冇remote,開機電流2.xA, full load 3.x A。 開掣冇火花。機/掣使用約12年
3. 1.5P窗口機 有remote,開機電流3.xA, full load 6.x A。開掣冇火花。掣使用約12年

可以自己去量下自己部機器開機電流多少,自行決定是否需要用更好的掣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我現時所用嘅3000火熱水爐燈曲掣全部用用豐葉牌20A,但唔係呢款,係螺絲位用方框冚嗰款,屋企嗰個已用過十年多,每日沖涼開幾小時,完全唔發熱,如3000火都熱嘅話,排除接線牢固問題,建議聯絡廠家問問穩陣D。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔奇的,最常見係出廠己經側左一邊,最厚果part跟本打唔中....
DGCNYO 發表於 2017-8-12 19:08

早輪仲喺鴨記鋪頭買過2個用開嗰款豐葉20A燈曲,28蚊個,一個用喺Z富牌高壓式電熱水爐(呢隻爐第一次裝,好少人提起,但造工同質素覺得比有D牌子好),完全正常,另一個仲未用,喺朋友屋企。樓主拆開嗰個掣入面其中一個電極似唔正。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP