順便問下依家安層板上牆,係咪都係兩支
鐵插入板塊咁樣裝?唔會再用九臂架嗰種?


   ≡ 鳥 倦 還   影 孤 ...
COD 發表於 2025-1-18 19:05



    擺輕嘅嘢就可以用這種方式。重野我勸你唔好制。塊板中間開個窿,穿條鐵芯落去,個窿位置上下板有幾薄?

TOP

順便問下依家安層板上牆,係咪都係兩支
鐵插入板塊咁樣裝?唔會再用九臂架嗰種?


   ≡ 鳥 倦 還   影 孤 ...
COD 發表於 2025-1-18 19:05



    呢種最多放電視機頂盒、WIFI盒,宜家有現成,大陸果D反而唔準,裝既配件好垃圾,好考功夫(中過計)

TOP

直接買個算啦


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

喵用左2年

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 Tom_jerry 於 2025-1-18 14:46 編輯

噢40cm似係用嚟做枱面





附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我都係啱啱買咗個鐵骨架
放喺露台放雜物118   
包裝長70活35高15
成個架高60X2cm太高
比我做低咗90cm高

...
HK2046 發表於 2025-1-18 10:36


後樓梯好大地方

TOP