三個井 當前離線
初級會員
順便問下依家安層板上牆,係咪都係兩支 鐵插入板塊咁樣裝?唔會再用九臂架嗰種? ≡ 鳥 倦 還 影 孤 ... COD 發表於 2025-1-18 19:05
TOP
HotProject 當前離線
Tom_jerry 當前在線
進階會員
Kin_2012 當前離線
我都係啱啱買咗個鐵骨架 放喺露台放雜物118 包裝長70活35高15 成個架高60X2cm太高 比我做低咗90cm高 ... HK2046 發表於 2025-1-18 10:36