本帖最後由 beachhk 於 2017-8-6 12:33 編輯
36# 軟喉較簡單 你自己整我建議用軟喉

碰硬喉及以下隔氣都得 只不過較複雜 

睇埋圖2 你應該 ...
別問我是誰 發表於 2017-8-5 19:25


Ching 我感覺上用樽形隔氣比較好



樽形隔氣接軟喉 或 硬喉 到出水口,隔氣方向方向同喉應在那位cut and 接駁呢?
附圖,謝

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 36# 別問我是誰

師兄入墻式係邊度買.唔該.

TOP

回覆 52# a2468

陶寶

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 54# DGCNYO

用盤底鉗。重裝改用軟喉連接龍頭同下面水管接口。

TOP

回覆 53# beachhk

師兄比個網址.唔該.

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-6 15:32 編輯
回覆  別問我是誰

師兄入墻式係邊度買.唔該.
a2468 發表於 2017-8-6 11:05

其實香港五金舖都買到 只係可能個名唔同

https://detail.tmall.com/item.ht ... skuId=3178002965588

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-6 15:40 編輯
Ching 我感覺上用樽形隔氣比較好

樽形隔氣接軟喉 或 硬喉 到出水口,隔氣方向方向同喉應在那位cut and  ...
beachhk 發表於 2017-8-6 10:49

軟喉簡單啲 條軟喉就好似之前講咁 原身去水喉 CUT 斷後 再插入去

呢款隔氣 亦有可能唔要條軟喉 隔氣本身條喉都夠位接駁



TOP

軟喉簡單啲 條軟喉就好似之前講咁 原身去水喉 CUT 斷後 再插入去

呢款隔氣 亦有可能唔要條軟喉 隔氣 ...
別問我是誰 發表於 2017-8-6 15:35


幾過幾星期所有料都到齊,希望無買漏啦,揾日開工
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-26 10:48 編輯
幾過幾星期所有料都到齊,希望無買漏啦,揾日開工
beachhk 發表於 2017-8-26 09:47

點吓你買咗咩先 
一個曲尺制,一條入去軟喉,PVC 膠水+ 去水梳結或曲.一個大彈跳下水器.
兩套隔氣.一個單冷水龍頭.一支内六角套筒,

有包裝果樣,係咪刮玻璃膠之用 仲有買條咁長既白膠喉 

還欠 一塊鋸片 及 一把鶴咀鉗拆舊喉及裝大彈跳下水器 (下面個銅圈好大隻)

記得全程拍片並講解 等我地啲細既 學吓野都好 

TOP