本帖最後由 beachhk 於 2017-8-26 10:59 編輯
點吓你買咗咩先 
一個曲尺制,一條入去軟喉,PVC 膠水+ 去水梳結或曲.一個大彈跳下水器.
兩套隔 ...
別問我是誰 發表於 2017-8-26 09:54


包裝果樣,係咪刮玻璃膠之用 <<<<係
仲有買條咁長既白膠喉 <<  買開野,幾蚊買埋啦,兩手準備

應該夠啦, 我向你們請教就真,
最擔心係兩頭唔到岸,一切就返不了轉頭.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

包裝果樣,係咪刮玻璃膠之用 
beachhk 發表於 2017-8-26 10:52

記住一大朝早就好整 因為有部份五金舖只開上午

就算配件唔啱都可即去問及買 但都有五金舖開全日

TOP

記得全程拍片並講解 等我地啲細既 學吓野都好

TOP

本帖最後由 beachhk 於 2017-8-28 21:49 編輯
記住一大朝早就好整 因為有部份五金舖只開上午

就算配件唔啱都可即去問及買 但都有五金舖開全日 ...
別問我是誰 發表於 2017-8-26 16:08


Ching 想確定一下,牆身能摟出來然後換上4分閘制?

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-28 22:46 編輯

你個曲尺制好似唔啱喎 

照睇你牆身位 埋牆應該買用內牙

你鑿開小小泥 影幅相睇下係咪拆咗個曲出嚟後 只露出外牙

如真係外牙 就要買個 4 分梳結先得

但始終都要鑿開小小泥 睇睇先

睇你個曲 好似以下 內牙欖曲



TOP

你個曲尺制好似唔啱喎 

照睇你牆身位 埋牆應該買用內牙

你鑿開小小泥 影幅相睇下係咪拆咗個曲出 ...
別問我是誰 發表於 2017-8-28 22:37


ching已鑿開小小泥


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-29 21:12 編輯
ching已鑿開小小泥
beachhk 發表於 2017-8-29 19:53

係咪覺得我上一篇 無講錯


拆咗呢個曲之後 牆身只見到以下呢度牙


或考慮去五金舖買以下
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

係咪覺得我上一篇 無講錯


拆咗呢個曲之後 牆身只見到以下呢度牙


或考慮去五金舖買以下
...
別問我是誰 發表於 2017-8-29 19:56


佢係紅位扭開做就算啦!整入牆位果邊整開D面泥再扭開個銅曲唔小心攪鬆埋牆入面接駁(入面點都唔知),到時牆入面漏水都有機
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-30 15:01 編輯
佢係紅位扭開做就算啦!整入牆位果邊整開D面泥再扭開個銅曲唔小心攪鬆埋牆入面接駁(入面點都唔知),到時 ...
kkchau 發表於 2017-8-30 14:53

就算扭開紅色 佢都係得外牙 

同埋咁樣碰完個制之後 開水個制唔會就手

TOP

就算扭開紅色 佢都係得外牙 

同埋咁樣碰完個制之後 開水個制唔會就手 ...
別問我是誰 發表於 2017-8-30 14:57


加個4分內外牙就算啦!如你講入面有條短仔,當你扭鬆貼裝個銅曲出來,牆入面另一邊唔小心都鬆埋係有機,到時牆入面如漏水鋤牆攪就大工程

TOP