yes個個都diy你地師父就少好多生意
kkchau 發表於 2017-9-12 18:57



  我生意唔靠安裝維修, 唔穩定架.

TOP

我生意唔靠安裝維修, 唔穩定架.
thoito 發表於 2017-9-12 20:13



    我都贊成樓主搵人攪掂,樓主整水需唔需要閂水制都唔清楚,diy整都好大風險

TOP

回覆 55# 別問我是誰
https://www.youtube.com/watch?v=93DHOkdU6es

開了後,得最底有得用士巴拿

但佢係動到成個水龍頭

唔似中間有得再拆

TOP

開到了

TOP

本帖最後由 wongfire 於 2017-9-16 11:40 編輯
回覆  別問我是誰


開了後,得最底有得用士巴拿

但佢係動到成個水龍頭

唔似中間有得再拆 ...
lastphoenix 發表於 2017-9-16 11:08


士巴拿 ...用在 A 紅線位 ,  握住出水喉借力 , 反時針鬆開   

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

開到了
lastphoenix 發表於 2017-9-16 11:18

圖呢  

攪咗十幾日 仲未看得掂 

TOP

本帖最後由 lastphoenix 於 2017-9-16 12:04 編輯
圖呢  

攪咗十幾日 仲未看得掂 
別問我是誰 發表於 2017-9-16 11:56

無得配,我個頂係半圖
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

無得配,我個頂係半圖
lastphoenix 發表於 2017-9-16 12:02

拆到出嚟就有得配 參考 65#

TOP

配阀芯 .....要check尺寸.... 把手牙位和螺紋直徑



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

拆到出嚟就有得配 參考 65#
別問我是誰 發表於 2017-9-16 12:04

up左圖

TOP