本帖最後由 digiman 於 2017-8-30 15:45 編輯
就算扭開紅色 佢都係得外牙 

同埋咁樣碰完個制之後 開水個制唔會就手 ...
別問我是誰 發表於 2017-8-30 14:57

點會唔就手,埋牆位唔夠位擰,加個銅杬好做好多


同意樓上ching話齋,入牆位唔好搞,萬一漏水有排搞
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-30 18:37 編輯
佢係紅位扭開做就算啦!整入牆位果邊整開D面泥再扭開個銅曲唔小心攪鬆埋牆入面接駁(入面點都唔知),到時 ...
kkchau 發表於 2017-8-30 14:53
點會唔就手,埋牆位唔夠位擰,加個銅杬好做好多

同意樓上ching話齋,入牆位唔好搞,萬一漏水有排搞 ...
digiman 發表於 2017-8-30 15:43

唔係話扭開紅色 簡單咁就做到 啲配件唔夠位扭/轉入去 



不如你地詳盡講解一次 用咩配件碰個曲尺制落去 要樓主明白果隻喎 

莫非要以下咁玩 加多個外牙攬曲 

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 kkchau 於 2017-8-30 18:55 編輯
唔係話扭開紅色 簡單咁就做到 啲配件唔夠位扭/轉入去 



不如你地詳盡講解一次 用咩配件碰個曲 ...
別問我是誰 發表於 2017-8-30 15:55

買依兩舊就攪掂雙活門4分銅曲

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

買依舊就攪掂雙活門4分銅曲

kkchau 發表於 2017-8-30 18:48

 比個 Like 你

TOP

唔係話扭開紅色 簡單咁就做到 啲配件唔夠位扭/轉入去 



不如你地詳盡講解一次 用咩配件碰個曲 ...
別問我是誰 發表於 2017-8-30 15:55

咁首先要買個曲紅圈位可以轉先,唔係就頂住上唔入.
我諗最簡應該單唔用閘制直上軟喉.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 thoito 於 2017-8-30 19:17 編輯


佢個位唔加曲上唔到曲尺掣.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我諗最簡應該單唔用閘制直上軟喉.
beachhk 發表於 2017-8-30 18:55

最佳答案 

TOP

最佳答案 
別問我是誰 發表於 2017-8-30 19:20



    樓主轉左用軟喉後加個閘制係安全D既,始終軟喉內面都係膠,膠爆喉都係有機既,有咩事有個制係到一扭就閘倒水

TOP


內牙曲尺掣到管中心有寸2, 你條喉中心到墻有冇寸2比佢轉上去? 最好預寸半拉. 有位就買過隻內牙曲尺掣接3分軟喉上拉. 以後換都方便.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

樓主轉左用軟喉後加個閘制係安全D既,始終軟喉內面都係膠,膠爆喉都係有機既,有咩事有個制係到一 ...
kkchau 發表於 2017-8-30 19:28


在軟喉後加曲尺掣冇用, 要加在軟喉前. 唔係爆軟喉你都閘唔到水.

TOP