本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-30 18:37 編輯
佢係紅位扭開做就算啦!整入牆位果邊整開D面泥再扭開個銅曲唔小心攪鬆埋牆入面接駁(入面點都唔知),到時 ...
kkchau 發表於 2017-8-30 14:53  點會唔就手,埋牆位唔夠位擰,加個銅杬好做好多
同意樓上ching話齋,入牆位唔好搞,萬一漏水有排搞 ...
digiman 發表於 2017-8-30 15:43 
唔係話扭開紅色 簡單咁就做到 啲配件唔夠位扭/轉入去 

不如你地詳盡講解一次 用咩配件碰個曲尺制落去 要樓主明白果隻喎 
莫非要以下咁玩 加多個外牙攬曲
|