其實以現時技術,廠家完全可以設計出剛起動短暫時間行低電流,然後再慢慢升上全功率運行,唔知有冇邊個牌子有咁嘅設計。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

行DC部部都得,因為電流一個方向方向好易咁做慢慢起動又得,行幾快幾慢簡單控制輸出就得

但AC點 ...
DGCNYO 發表於 2017-8-4 23:27


其實inventer 最先係東之發明
而佢係先用AC 做inventer起家
之後因為唔夠慳電, 廠家先轉用DC inventer

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 81# KGB2016

星角起動一定有。正常工業用。

冷氣壓缩起動個下真系幾倍。cop例幾年改一次,物理上,吾通電理泥樣野又幾年改一次?吾明人會習慣性拎d條例出泥挑戰個底線! 早兩日有人想冷氣機掣位到拎電出泥充手機,甘樣問得,更系覺得有d吾妥先問。好死吾死,有人話我都系甘喇。有時做人就系搏一搏先發左達。但糸充電都搏?買2個尿袋週圍充吾得? diy幾好玩,玩下玩下…… 原來好危險。

我都用鉗表睇恆常電流。  但系一定吾detail。有得睇下都幾過引。

以上吹水文,無意得罪,如有指教,多謝大家。

TOP

回覆  madebyp90
一匹過載超20A見過未?
leokg21 發表於 2017-8-4 14:08



    未
十x年前見過一匹塞微喉
谷到12A

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 88# DGCNYO

自己半桶水,都想將所知個dd講下,諗下諗下,如果有佢有咩事,我咪幫兇

TOP

你除非試左有接地能力咪合囉,但一般人講黎D...無去測試跟本就咁駁你話得都無用

一間屋,最正常一 ...
DGCNYO 發表於 2017-8-4 12:46



    你知唔知,政府工程好多要求用鉛水喉鉛水箱
如果跟例,係可以水線直接駁箱底,而不用獨立水缐
鉛水喉已=水線

(不過政府為免麻煩,一樣照獨立水線)

TOP