|
 
|
86#
發表於 2017-8-5 00:24
| 只看該作者
回覆 81# KGB2016
星角起動一定有。正常工業用。
冷氣壓缩起動個下真系幾倍。cop例幾年改一次,物理上,吾通電理泥樣野又幾年改一次?吾明人會習慣性拎d條例出泥挑戰個底線! 早兩日有人想冷氣機掣位到拎電出泥充手機,甘樣問得,更系覺得有d吾妥先問。好死吾死,有人話我都系甘喇。有時做人就系搏一搏先發左達。但糸充電都搏?買2個尿袋週圍充吾得? diy幾好玩,玩下玩下…… 原來好危險。
我都用鉗表睇恆常電流。 但系一定吾detail。有得睇下都幾過引。
以上吹水文,無意得罪,如有指教,多謝大家。 |
|