圖片個頂,全部都圖形
我那個係半圓,裝唔落
lastphoenix 發表於 2017-9-16 12:34

平又好 圓又好 一樣啱用

TOP

平又好 圓又好 一樣啱用
別問我是誰 發表於 2017-9-16 12:36

會唔會有得把手和中間個野一齊換,但用返舊的出水位


如咁樣換,不如換晒成個

TOP

了開個底 , 拆開個卡扣 ....... 便可知道所有結構  

識左....正常換 白色那塊 陶瓷片(分順開 / 反時 ...
wongfire 發表於 2017-9-16 12:17



TOP

用鎖匙開都有 厲害 
別問我是誰 發表於 2017-9-16 12:30

街邊/公園/公屋走廊...好多用呢種 ,     1條匙通行  

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 71# lastphoenix
如果唔夠工具,經驗,同埋最重要嘅運氣.......
淨係拆嗰堆硬喉同埋隻舊龍頭落嚟已經好麻煩,雖然師兄拆隻閥芯時發覺隻龍頭好似唔係上得好死咁,但係有時想鬆佢落嚟又未必係預計中咁容易

TOP

會唔會有得把手和中間個野一齊換,但用返舊的出水位


如咁樣換,不如換晒成個 ...
lastphoenix 發表於 2017-9-16 12:38

把手可獨立換 中間舊閥芯亦可獨立換

如果想成個龍頭換 咁就 自打嘴巴 

http://www.hkepc.com/forum/redir ... 41&pid=36662426

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-9-16 12:50 編輯
回覆  lastphoenix
如果唔夠工具,經驗,同埋最重要嘅運氣.......
淨係拆嗰堆硬喉同埋隻舊龍頭落嚟已經好 ...
logoff 發表於 2017-9-16 12:45

而家玩個閥芯都玩咗十幾日 換龍頭呢 就 

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2390619

TOP

本帖最後由 wongfire 於 2017-9-16 12:59 編輯
而家玩個閥芯都玩咗十幾日 換龍頭呢 就 
別問我是誰 發表於 2017-9-16 12:48


換完閥芯都可能會有少問題 , 因為樓主之前 ....

TOP

回覆 87# 別問我是誰

樓主個情況,有時少支 25mm 通士(尺寸有待核實)就真係好煩。

TOP

換完閥芯都有少問題 , 因為樓主之前 ....
wongfire 發表於 2017-9-16 12:55

成個龍頭扭鬆咗 驚佢下面漏水 

下面攬曲又就手 唔駛怕

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP