請教,Iris 循環風扇壞了

部Iris 循環風扇,一開就自動熄機,請問有機會修理好嗎?





via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

挿電下度度塊板降壓供電是否正常, 最大機會壞此兩電容:
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 stanley_chung 於 2020-6-25 10:40 編輯
挿電下度度塊板降壓供電是否正常, 最大機會壞此兩電容:
hon829 發表於 2020-6-25 01:29

插電度了電容,電壓正常,有220VAC
也度了電容,應是灰色果粒老化了,用錶量出來只有0.67uF
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

部Iris 循環風扇,一開就自動熄機,請問有機會修理好嗎?





via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
stanley_chung 發表於 2020-6-24 22:38


部風扇用左幾耐 我部IRIS OHYAMA PCF-C18T 循環扇第二年

TOP

部風扇用左幾耐 我部IRIS OHYAMA PCF-C18T 循環扇第二年
ANWKLO 發表於 2020-6-25 11:28

用咗2年左右,都係阿仔夜晚用

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

師兄有無教學點拆部機呀?我部底部左右轉有D嘈,想開黎清塵落油,但去到入邊鐵片位開唔到拆唔到

TOP

我都係夜晚輔助冷氣用, 估唔到2年咁快壞!

用咗2年左右,都係阿仔夜晚用

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
stanley_chung 發表於 2020-6-25 11:37

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

灰色0.1uF 變 0.67uF係多左,唔係少左喎!他錶你都係銲甩一隻腳度先至準確。

插電度了電容,電壓正常,有220VAC
也度了電容,應是灰色果粒老化了,用錶量出來只有0.67uF ...
stanley_chung 發表於 2020-6-25 10:37

TOP

你不如度下C3係DC幾多V,重埋C3係佢個標示係幾多uF重埋幾多V?

部Iris 循環風扇,一開就自動熄機,請問有機會修理好嗎?





via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
stanley_chung 發表於 2020-6-24 22:38

TOP

我個部新買回來左右轉有D機械聲嘈, 轉到最左邊回頭時有"答"一聲!

師兄有無教學點拆部機呀?我部底部左右轉有D嘈,想開黎清塵落油,但去到入邊鐵片位開唔到拆唔到 ...
willmak 發表於 2020-6-25 12:00

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP