樓底扇/掛牆扇

本帖最後由 gre 於 2020-9-30 23:36 編輯

有冇人用緊下面個款三菱樓底扇/掛牆扇

靜唔靜同好唔好用?

https://www.mitsubishielectric.com.hk/products/details/CY16-ST

https://www.mitsubishielectric.com.hk/products/details/W16-GU

另外kdk有兩款樓底扇 邊款比較好?

回覆 1# gre
都係大牌子,應該都唔錯
不過個人會選kdk,三菱搵零件好難

TOP

回覆  gre
都係大牌子,應該都唔錯
不過個人會選kdk,三菱搵零件好難
kenken777 發表於 2020-9-29 03:17 PM

之前用過樂聲掛牆扇,日子耐左轉左右時轉到某些位置時會有聲

你有冇用過三菱掛牆扇,有冇左右轉動時有聲依過問題出現?

TOP

天花扇緊係用KDK , 我果把都用左20幾年... 藍色鐵業.

TOP

用僅兩把樓底扇:


左面那把使用超過廿年, 淨換過bearing及旋鈕開關;
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2582966

右面那把使用超過十五年, 從未壞/修過當然每隔三幾年會加吓油之類保養吧!

但新不如舊的, 不清楚現貨質料了

TOP

回覆 3# gre
三菱掛牆扇未用過,我甚至未用過掛牆扇
用耐咗左右轉有聲可能係齒輪錯位,拆開嚟搞搞佢,應該問題唔大啩

TOP

本帖最後由 kenken777 於 2020-9-29 18:46 編輯

回覆 5# hon829
現時家用風扇好少用bearing了
我就咁啱買部P記座台扇係前bearing後杯士
P記都只係少數型號用bearing了

TOP

用僅兩把樓底扇:


左面那把使用超過廿年, 淨換過bearing及旋鈕開關;


右面那把使用超過十五年, 從未壞/修 ...
hon829 發表於 2020-9-29 06:03 PM


兩部樓底扇係鐵葉定膠葉?
有冇風扇個樣望下?

TOP

兩部樓底扇係鐵葉定膠葉?
有冇風扇個樣望下?
gre 發表於 2020-9-29 19:09



兩把都是膠葉, 但幾厚身並有點柔韌性,亦易清理的!

樣冇咩特別
over 20年款:


幾欣賞這搖頭設計, 隨手/徒手撥扇的網罩即可改變搖頭打圈大小, 什或定位直吹向地




over 15年款:  這款要擒上去攪機尾扣件, 至較倒吹大細圈!



基本上前後買隔了幾年, 但多方面設計都不同了!
(如舊款主軸是經齒輪俾動力做埋搖擺的, 但新款即加了隻細同步摩打獨立去做!)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

見kdk樓底扇有兩款,邊款較好?

TOP