本帖最後由 fg456 於 2010-7-5 21:31 編輯
[quote]師兄你部機可以用幾耐?
可唔可以換電?
可唔可以睇到Youtube?
好似質問你咁, so sorry , and thx ...
MK燊 發表於 2010-7-5 00:17 [/quot
1.無位打開機壳, 唔知可唔可以換電, 好可能要返廠換. 部機運作期間, 都幾熱下. 運作時間應該有2.5 至 3.5小時之間啦.
2. 我部機有個軟件可以直上土豆視頻, 從網上觀看它的影片順暢OK, youtube 未試過, 上網速度快, 下戴軟件速度都算快. 安裝軟件好快, 幾秒之間就OK了.
3.無問題, 大家交流下意見, you are welcome. |