http://item.taobao.com/item.htm?id=5837039838

預訂= ="  有冇人知幾時有實物可以玩下

TOP

請問你買個部是"飛觸"嗎?$650人仔?
us_billiard 發表於 2010-6-28 21:05


是, 有CAM, 開機時會有FLYTOUCH和簡體"飛觸"字出現, 256M 應該同你在國美玩那一部是相同.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我的開機冇FLYTOUCH, 只有 android logo
netker888 發表於 2010-6-29 09:40


請問你部機是否白殼?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

昨天到過華強一帶行,發覺買山寨ipad既人比之前少,連試玩既人也很少。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

c hing 睇報告無用, 要用過先知, 我買了flytouch上網好快, 唔似個報告咁講好慢, 基本上開每一個軟件都好 ...
fg456 發表於 2010-6-28 13:25

師兄你部機可以用幾耐?
可唔可以換電?
可唔可以睇到Youtube?
好似質問你咁, so sorry , and thx

TOP

本帖最後由 fg456 於 2010-7-5 21:31 編輯

[quote]師兄你部機可以用幾耐?
可唔可以換電?
可唔可以睇到Youtube?
好似質問你咁, so sorry , and thx ...
MK燊 發表於 2010-7-5 00:17 [/quot

1.無位打開機壳, 唔知可唔可以換電, 好可能要返廠換. 部機運作期間, 都幾熱下. 運作時間應該有2.5 至 3.5小時之間啦.  
2. 我部機有個軟件可以直上土豆視頻, 從網上觀看它的影片順暢OK, youtube 未試過,  上網速度快, 下戴軟件速度都算快. 安裝軟件好快, 幾秒之間就OK了.
3.無問題, 大家交流下意見, you are welcome.

TOP

1080p 流暢播! 國產 A8 1Ghz Android 2.1 山寨 iPad

使用了 ARM Cortex A8  1Ghz 處理器,所以處理速度並 ...
stephen1029dog 發表於 2010-6-28 09:45


買咗幾銀?

TOP