回覆  beenoliu


    至小 百老匯同偉訊4G版未有貨
cscscss 發表於 2014/11/11 16:42

你知唔知 Sony Store 有冇貨?Thanks!

TOP

回覆 181# beenoliu


    4G冇晒 WIFI 小量...

TOP

回覆  beenoliu


    4G冇晒 WIFI 小量...
cscscss 發表於 2014/11/11 16:45

Sad,原來有機在手,都未必係好事......

TOP

回覆  andypson


師兄 你都買咗部z3c玩呀?   

見到你係肥花放咗部M2 aqua...又放咗部honor6....然後又 ...
Stupid_Germini 發表於 2014-11-11 16:34


$999換部M2 aqua, 放上網賣幫補下部Z3TC.
Honor6 2手接, 玩左2日冇特別所以放.
放M8因為又想玩Desire Eye.
留部主力Z3 DUAL.

TOP

回覆  beenoliu


    第一批貨比晒D電訊商 唔多唔小都有問題
cscscss 發表於 2014/11/11 16:31
換完,都係 IMEI 35604706036XXXX,都係有光點,聽日拎去放咗佢算!

TOP

奉勸各位想喺 CMHK 出機嘅朋友,去其他地方出 Z3TC 啦,根本成批貨都有問題!

TOP

想問下而家邊度出機好啲?
百記做大陸客唔去啦,上面 C Hing 話 LTE 版 Sony Store 同衛訊都冇貨,中原又未去過,豐澤 / 蘇寧呢?

TOP

想問下而家邊度出機好啲?
百記做大陸客唔去啦,上面 C Hing 話 LTE 版 Sony Store 同衛訊都冇貨,中原又未 ...
beenoliu 發表於 2014-11-12 08:54 AM



    我第一日出係豐澤買wifi版部機用到E家完全沒有問題

TOP

我第一日出係豐澤買wifi版部機用到E家完全沒有問題
Moon9300 發表於 2014/11/12 09:19

你就好啦,我 6 號買到而家,去人仔客戶中心換機都換咗 4 次,今日仲要放咗佢添

TOP

想問下而家邊度出機好啲?
百記做大陸客唔去啦,上面 C Hing 話 LTE 版 Sony Store 同衛訊都冇貨,中原又未 ...
beenoliu 發表於 2014-11-12 08:54



    我系去左中X出機, 因為其他大鋪的信用卡推廣我一張都冇.

4G LTE入手白色, 送原裝套, 冇貼.

  $4298
- $350   ($150 cash dollars+ $200 CYE shop dollars)
- $401   (以$999換購Xperia M2 Aqua, 上網賣到$1400)
= $3547

TOP