us_billiard 當前離線
中級會員
深圳華強北路一些周邊的商場,我以前也認識幾個商場.. iRobot jimmyctm 發表於 2010-6-20 21:23
TOP
seasonpp 當前離線
進階會員
謝謝CHING開新POST集中討論, 請問CHING有無軟件可以觀看AVI的? 謝謝. 我部機睇RMVB聲畫不對及畫面好多時停 ... fg456 發表於 2010-6-20 21:28
我見近排D tablet咁平, 好有興趣想買返部黎齋行onenote比我take note. 用過eeepc 701, 覺得個mon最小都要1 ... seasonpp 發表於 2010-6-20 21:36
leoglas 當前離線
tonyskchung 當前離線
你好.. 我如果想買一部APAD 類似物體 要有WIFI (GPS可有可冇) , 唔洗3G 上下網 , 最重要係可以玩到android ... tonyskchung 發表於 2010-6-20 23:45
這些國產山寨妨ipad的,$1000以下還可以考慮買來當玩具。如果你出到$2000就不太值了。 ... us_billiard 發表於 2010-6-20 23:56