深圳華強北路一些周邊的商場,我以前也認識幾個商場..
iRobot
jimmyctm 發表於 2010-6-20 21:23



    兩星期之前賣$900-$950人仔

TOP

我見近排D tablet咁平, 好有興趣想買返部黎齋行onenote比我take note.

用過eeepc 701, 覺得個mon最小都要10寸, 粒u快慢都唔緊要, 但最緊要係開機快, 舊電夠耐用 (可能一日開7~8個鐘, 但好大機會大部份時間都係standby), 同埋要輕 (1 kg左右)

可惜一直都冇岩既product, 最岩既可能係T91 / T101MT, 但可惜要4xxx又真係貴左D.......

希望遲D會出到D 2000樓下既x86 tablet pc la.....

TOP

謝謝CHING開新POST集中討論, 請問CHING有無軟件可以觀看AVI的? 謝謝. 我部機睇RMVB聲畫不對及畫面好多時停 ...
fg456 發表於 2010-6-20 21:28



    我試過用跟機系統裡的視頻播放器(Video Player)去播RMVB的影片,並沒有你說的聲畫不對。不過,你可試試從網路上找這個apk,叫Rock (divx) Player.apk,它可播avi,不過我暫時末搵到有link去download。

給你一個有apk的網址,www.hiapk.com

TOP

我見近排D tablet咁平, 好有興趣想買返部黎齋行onenote比我take note.

用過eeepc 701, 覺得個mon最小都要1 ...
seasonpp 發表於 2010-6-20 21:36



    我相信末來的一兩年時間,Dell, HP, Samsung, Asus等等既大廠會開始出平板電腦,但我相信$2000以下的定價應該很難。我之前也有用eeepc 900,個mon有8.9寸,重量不到1kg,一般帶出街用已足夠了。

TOP

多謝樓主咁有心機寫。

TOP

你好..
我如果想買一部APAD 類似物體 要有WIFI (GPS可有可冇) , 唔洗3G
上下網 , 最重要係可以玩到android d games 同要ok順 , 邊一部cp最高 ??
大約用k5 -2k

TOP

你好..
我如果想買一部APAD 類似物體 要有WIFI (GPS可有可冇) , 唔洗3G
上下網 , 最重要係可以玩到android ...
tonyskchung 發表於 2010-6-20 23:45



    現階段來說,iRobot在於價錢及功能上之間的平衡是很好的。我曾經看到有網友說有256MB Ram的Apad,但我暫時末見到,我也想測試一下跟128MB Ram的iRobot係效能上有幾大差別。

TOP

本帖最後由 us_billiard 於 2010-6-21 00:01 編輯
你好..
我如果想買一部APAD 類似物體 要有WIFI (GPS可有可冇) , 唔洗3G
上下網 , 最重要係可以玩到android ...
tonyskchung 發表於 2010-6-20 23:45



    這些國產山寨妨ipad的,$1000以下還可以考慮買來當玩具。如果你出到$2000就不太值了。

TOP

這些國產山寨妨ipad的,$1000以下還可以考慮買來當玩具。如果你出到$2000就不太值了。 ...
us_billiard 發表於 2010-6-20 23:56



    thz ching 咁邊個cp值最高 , 我都係要黎玩android d games 同 上網 , iRobot smooth 嗎??

TOP

重有佢係咪行電容????

TOP