提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

C Hing,
我買咗部X5A(Version #368),裝咗2,3Apps,間唔中系統要強行關閉,好似有D唔穩定!
請教師兄可以點搞 or Check?
謝!

TOP

想幫p7裝呢個foryo 2.2黎試..結果失敗...
1.強殖recovery mode入p7 -> 成功
2.做 image backup -> 成功
3.做image restore -> 成功
4. reboot 後死左機. 要刷機還原.......

TOP

X5A ok, very smooth.

TOP

X5A ok, very smooth.
tungym 發表於 2010-10-23 21:04


"備用時間"  會唔會長咗 ?  聽人講要自己裝 Screen Calibration 軟件, 如果唔係會走晒位..

TOP

X5A ok, very smooth.
tungym 發表於 2010-10-23 21:04



    brother tried ?

TOP

我用X5A touchscreen 冇走位
成個OS smooth 過2.1 好多
小弟主要係睇片及上網
2.2 冇telechip system driver 睇不到1080/ 720 片/no HDMI , 所以玩番 2.1

TOP

頭先patpat痕試左

好處:
Keyboard無再走位、成部機順左少少

壞處:
多左一堆無用的Apps (電話、相機、SMS...) 無左Google Apps
RockPlayer幾乎播唔到片... lag
SD Card用唔到(話我張卡Damaged 但電腦睇/落番2.1之後又無事)
/nand 都用唔到
USB都係用唔到既 (除左adb)

玩左幾個字... 完美落番2.1...

TOP

頭先patpat痕試左

好處:
Keyboard無再走位、成部機順左少少

壞處:
多左一堆無用的Apps (電話、相機、SM ...
~虎~ 發表於 2010-10-25 22:45


多謝分享!
不過播片佢都講咗係唔得, 因為好似冇 driver...其它問題就冇見佢講..

TOP