回復 10# neo338388

其實買 toshiba 果部會唔會仲抵D...雖然無得 touch

TOP

回復 11# hknufc


    有touch差很多
     玩法完全不同

TOP

我對win7果部ep121有興趣d

TOP

回復 13# Mass

US9xx:funk:

TOP

台灣出HK 呢?

TOP

真的沒有3G?

TOP

回復 9# deadlight

http://eee.asus.com/fb/terms/tw/spec.html
"最終價格為16G不含Eee鍵盤基座之參考定價"

TOP

ips panel

TOP

咦?OK喎。
Tegra2 + Honeycomb
如果有 7" 就更好啦。

TOP

TOP