H版比較麻煩,主樓呢個case可上代理度搞,如果係行機
167pk 發表於 2012-11-25 23:02



    最慘部機係白色水貨

TOP

回復 9# 167pk


最慘  ! 部機係白色水貨

TOP

回復 5# bruce2008

都話, download 個官方rom, 爆佢出來, 把個img檔, 改成update.img
抄入張m-sd卡, 放入去, 開機

見到機械人倒地, 再按VOL + , 同POWER, 就會入bootloader
bootloader 搵返張SD卡入面個update.img做update
我試過係得

PS, 最後自己搞唔拈, 叫你妹D同學負責任啦, 拿去整

TOP

點解唔搵返你朋友整, anyway , downlaod官方rom. 改name. update.img,  用卡刷。入bootloader. Vol + power ...
hozaizai 發表於 2012-11-25 15:26

我已照你意思做 Vol+ 及 Power 制双按,但開機見到双核豌豆後,聽到"得"1声後沒反應

TOP

壞左咪可以買第二部玩

TOP

回復  bruce2008

都話, download 個官方rom, 爆佢出來, 把個img檔, 改成update.img
抄入張m-sd卡, 放入去 ...
hozaizai 發表於 2012-11-25 23:29



師兄  有冇相熟可以拿去整的店?
唉,叫妹個同學負責任....D細路,真係冇野講><

TOP

壞左咪可以買第二部玩
ilikewai 發表於 2012-11-25 23:56

最犙!部機係我老婆的,我真係唔知講咩好......

TOP

回復 15# ilikewai

最犙!部機係我老婆的,我真係唔知講咩好......

TOP

回復 9# 167pk


    師兄  有冇相熟可以拿去整的店?

TOP

其實好難刷得死...

TOP