回復 5# mikepang

youtube 果 d 好舊了
Version 2.10 開始, default 轉左做 Chrome 了

部機唔叫好快, 但個 mon, 電池沒投訴, 跑 aututu 有 92xx (1920x1280), Z 以外, 9" tablet 應該佢最輕身
玩 real racing 3 都叫玩到沒大問題, $1600 粗用 ok la

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問有冇得出hdmi? 效果加何?

TOP

回復 13# greatedmond
HDMI要買另一條綫,未試過!

TOP

OK喎,我都想買返部TABLET,不過樓主介唔介意話我知係邊度買?THX

TOP

回復 15# hkmanhehe
在拍賣網/二手網有

TOP

有沒有人已在用?

TOP

想問下,有沒有中文介面?
如果只係用嚟上網同睇片,推唔推介佢?

TOP

回復 18# 風十三


    己經停產了.等清貨.

TOP

自己用緊 遠比大陸好

TOP