cy689 當前離線
中級會員
TOP
malata 當前離線
進階會員
k-k 當前離線
raystation 當前離線
特級會員
wy7008 當前離線
32GB, 都幾雞肋, 最煩是8吋用WINDOWS, 真是好看不中用, 講真10吋都細 cy689 發表於 2014-12-23 21:33
adr01 當前離線
要流動性 8.9 寸是最合適 觸控習慣了完全可用, 依家我有十寸都唔帶去街 wy7008 發表於 2014-12-24 16:24
feifei22 當前離線
Banned
幾吸引下 feifei22 發表於 2014-12-24 20:58