我部 TabPro 8.4 Wifi 熄機通常都差唔到電, 差足一晚電量都唔郁, 開住機差好像沒問題, 但差完隔日再開機總 ...
titancrab 發表於 2014-12-27 22:19

同 c hing 似足九成

又係熄機差咗大半就差極唔郁

開住 standby 差,有時又會到 100%,原來係流嘅

以為掂番, 點知第二日再開只有 68%

因懷疑個原庒火牛有事

噙晚去黄金買咗個 orixo 火牛試

今朝特登打機扯電,到剩 15% 警告後開始用新牛差

暫時情况唔錯,夜啲再報告   




via HKEPC Reader for Android

TOP

三叔平板要用原廠火牛先會充到, 因佢加左分壓在 data 接觸點上,或買專用改裝線對應就得 ...
wy7008 發表於 2014-12-27 23:50

吓 !!! 真有其事 ??

我用咗 LG 偉哥線有冇影嚮差唔滿電呢  

via HKEPC Reader for Android

TOP

我部tap pro 8.4 lte  用咩火牛都叉到

TOP

本帖最後由 titancrab 於 2014-12-28 15:41 編輯
三叔平板要用原廠火牛先會充到, 因佢加左分壓在 data 接觸點上,或買專用改裝線對應就得 ...
wy7008 發表於 2014-12-27 23:50


我用原裝牛同 Note II 牛來叉都有相同情況, 叉滿關機, 第二日開機又係 70 幾 % , 但又並非次次係先俾佢玩死.

TOP

同 c hing 似足九成

又係熄機差咗大半就差極唔郁

開住 standby 差,有時又會到 100%,原來係流嘅

以為 ...
imax 發表於 2014-12-28 11:09

我覺得唔關牛事, 我諗一係電池問題, 或是電池計算程式有 bug. 等你消息睇下點.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都試過,後來去***換電池及厎板後ok了!

TOP

我覺得唔關牛事, 我諗一係電池問題, 或是電池計算程式有 bug. 等你消息睇下點. ...
titancrab 發表於 2014-12-28 15:39

熄咗機....用 orixo 牛差 6 個鐘倒, 好耐未見過了

擷取.JPG (31.2 KB)

擷取.JPG

TOP

我部tap pro 8.4 lte  用咩火牛都叉到
超猛人 發表於 2014-12-28 13:43


似乎只係淨 wifi 版先會咁 ~~

TOP

反而我覺得個反應真係超級遲鈍,完全唔配S800加2GB RAM
cpk 發表於 2014-12-28 18:09


反應遲鈍 ???  Touch 好靈敏喎, 打 Asphalt 8 咁大食都不知幾順

不過開及關 app 動畫效果有啲 lag lag 哋係真

play store 裏邊啲 apps 圖撥上撥下亦都疾疾吓係事實

為了個超清 mon 要將就吓  

TOP