imax 當前離線
進階會員
我部 TabPro 8.4 Wifi 熄機通常都差唔到電, 差足一晚電量都唔郁, 開住機差好像沒問題, 但差完隔日再開機總 ... titancrab 發表於 2014-12-27 22:19
TOP
三叔平板要用原廠火牛先會充到, 因佢加左分壓在 data 接觸點上,或買專用改裝線對應就得 ... wy7008 發表於 2014-12-27 23:50
超猛人 當前離線
中級會員
titancrab 當前離線
同 c hing 似足九成 又係熄機差咗大半就差極唔郁 開住 standby 差,有時又會到 100%,原來係流嘅 以為 ... imax 發表於 2014-12-28 11:09
cpk 當前離線
Banned
alice72714 當前離線
我覺得唔關牛事, 我諗一係電池問題, 或是電池計算程式有 bug. 等你消息睇下點. ... titancrab 發表於 2014-12-28 15:39
擷取.JPG (31.2 KB)
下載次數:6
2014-12-28 18:36
我部tap pro 8.4 lte 用咩火牛都叉到 超猛人 發表於 2014-12-28 13:43
反而我覺得個反應真係超級遲鈍,完全唔配S800加2GB RAM cpk 發表於 2014-12-28 18:09