用来上网,看视频,电影,。唔睇mytvsuper, 唔玩Pokemon, 。小米平板2系唔錯,。电力夠,芒靚,双喇叭夠大 ...
b-29 發表於 2017-1-12 15:27


如果你用繁體字會有說服力好多....

TOP

本帖最後由 b-29 於 2017-1-13 15:31 編輯
如果你用繁體字會有說服力好多....
kevinon22 發表於 2017-1-13 14:23


理他什么体,又不是文化論譠。
    简繁都用,随心而写,方便就可以了,。

TOP

冇辦法,用大陸机上网貼文,简体字易做,最须台湾D机又贵又少選擇。

TOP

mon得7吋驚太細, 睇得辛苦...
tomming 發表於 2017-1-13 10:19



    x2大由於系16:10芒,唔会觉太细,用過就知,而且D网页上D字都好大,睇得都好舒服呀

TOP

但華為x2而家要成千三人仔,都几贵下。

TOP

x2大由於系16:10芒,唔会觉太细,用過就知,而且D网页上D字都好大,睇得都好舒服呀 ...
b-29 發表於 2017-1-13 15:40


我用過 N7 同 Tab S 8.4, 都係 16:10芒, N7真係太細, 8.4吋好好多:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2124372

但其實睇漫畫或PDF, 都係4:3最好. 可惜而家好少4:3 Android Tab, 得 *** 同 小米.

TOP

我用過 N7 同 Tab S 8.4, 都係 16:10芒, N7真係太細, 8.4吋好好多:


但其實睇漫畫或PDF, 都係4:3最好.  ...
tomming 發表於 2017-1-13 16:16



    对呀,4:3芒,玩games仲觉好D。最近trade in部小米板2,就为左个芒。

TOP

冇辦法,用大陸机上网貼文,简体字易做,最须台湾D机又贵又少選擇。 ...
b-29 發表於 2017-1-13 15:34

好多輸入法都可以自己選擇出簡或繁體,轉返繁體大家睇得舒服好多

TOP

本帖最後由 b-29 於 2017-1-14 11:35 編輯
好多輸入法都可以自己選擇出簡或繁體,轉返繁體大家睇得舒服好多
tomming 發表於 2017-1-14 11:25

我觉得最重要系快捷,看得明便可以了,上咁多貼文,第一次話要求繁体好,其实几十年前,小贩都用简体字,文字証明大家取向
,最緊要系方便,呢度系技术文贴呀。唔駛之乎者也嘅。

TOP

好似系大陸网上貼文,繁简字都用,人地都有交流,回覆,都冇投诉,反之,呢度就,,,,真奇怪。

TOP