kevinon22 當前離線
中級會員
用来上网,看视频,电影,。唔睇mytvsuper, 唔玩Pokemon, 。小米平板2系唔錯,。电力夠,芒靚,双喇叭夠大 ... b-29 發表於 2017-1-12 15:27
TOP
b-29 當前在線
特級會員
如果你用繁體字會有說服力好多.... kevinon22 發表於 2017-1-13 14:23
mon得7吋驚太細, 睇得辛苦... tomming 發表於 2017-1-13 10:19
tomming 當前離線
進階會員
x2大由於系16:10芒,唔会觉太细,用過就知,而且D网页上D字都好大,睇得都好舒服呀 ... b-29 發表於 2017-1-13 15:40
我用過 N7 同 Tab S 8.4, 都係 16:10芒, N7真係太細, 8.4吋好好多: 但其實睇漫畫或PDF, 都係4:3最好. ... tomming 發表於 2017-1-13 16:16
冇辦法,用大陸机上网貼文,简体字易做,最须台湾D机又贵又少選擇。 ... b-29 發表於 2017-1-13 15:34
好多輸入法都可以自己選擇出簡或繁體,轉返繁體大家睇得舒服好多 tomming 發表於 2017-1-14 11:25