Misski8922 當前離線
初級會員
TOP
tamty 當前離線
中級會員
alanchankw 當前離線
進階會員
kevinlaw 當前離線
請問用落慢唔慢? 回覆 rion tamty 發表於 2018-5-10 16:47
Fizzy 當前離線
我都係上星期日入手了Lte版,3千頭真係爽爽 部機又輕 kevinlaw 發表於 2018-5-24 09:41
hellomobile 當前離線
部機速度都可以接受,吾算慢 kevinlaw 發表於 2018-5-24 09:43
回覆 hellomobile 可以接受...要熟習下 kevinlaw 發表於 2018-5-24 11:54