用緊surface 3 都想買部

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone

TOP

請問用落慢唔慢?

回覆 1# rion

TOP

online store冇LTE版????

TOP

我都係上星期日入手了Lte版,3千頭真係爽爽
部機又輕

TOP

請問用落慢唔慢?

回覆  rion
tamty 發表於 2018-5-10 16:47


部機速度都可以接受,吾算慢

TOP

我都係上星期日入手了Lte版,3千頭真係爽爽
部機又輕
kevinlaw 發表於 2018-5-24 09:41


C Hing 請問邊度入手呢?

TOP

隻KEYBOARD會唔會好難打..??

TOP

部機速度都可以接受,吾算慢
kevinlaw 發表於 2018-5-24 09:43

ssp高登入手..

TOP

回覆 17# hellomobile
可以接受...要熟習下

TOP

本帖最後由 hellomobile 於 2018-5-24 17:34 編輯

我上網睇其他人既REVIEW..隻keyboard好似唔係實體鍵...真係想試下咩手感..

回覆  hellomobile
可以接受...要熟習下
kevinlaw 發表於 2018-5-24 11:54

TOP