paultch 當前離線
進階會員
TOP
beenoliu 當前離線
我都打算今個週末入手 , 仲未決定到買黑色定白色好~~ paultch 發表於 2014/11/13 21:29
joe2003 當前離線
中級會員
andypson 當前離線
我都想買,不過噚日先放完部黑色出去...... beenoliu 發表於 2014-11-13 21:51
tickle 當前離線
LarSing 當前離線
Banned
要睇你部機會用幾耐同點用法,我就平時得閒抺下佢,清潔下,一年機都可以好新. 利申:其實我多數大半年换一次 : ... joe2003 發表於 2014/11/14 08:56
cscscss 當前離線
我部N7買了1年…是wifi版。本來想等N9 LTE版,點知佢轉用HTC & 4:3 mon… 一向對Sony都無乜特別好感, ... card_captor 發表於 2014-11-13 20:32