用nano 定 micro sim
IVAN113 發表於 2014-11-3 12:42



    用 nano  sim

TOP

回覆  MobyDick


   想用999買部M2 Aqua個優惠做到月底, 所以最好唔好等到咁蚊水啦! ...
Stupid_Germini 發表於 2014-11-3 11:38


M2粒cpu唔係最快唔緊要,但1GB ram就係問題。如果2GB ram都OK,但1GB真係冇興趣。

TOP

恭喜師兄,
部機真係幾輕,我都買左部4G,
我覺得用原裝套,輕的感覺就無咁特出,
所以用玻璃貼裸跑應該係最好選擇。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kingleo666 於 2014-11-3 15:00 編輯

實用性sh -06f大好多,又有閃光燈,又易放到落褲袋,又差唔多可視範圍,買z3tc似搵自己老親
成部放大版Z Ultra,仲要比ipadmini長,放落褲袋實露半邊機身又易跌

買左ZU既人或上左tab s8.4既人無性趣

TOP

想問下部機有冇32GB ??

TOP

實用性sh -06f大好多,又有閃光燈,又易放到落褲袋,又差唔多可視範圍,買z3tc似搵自己老親,
成部 ...
kingleo666 發表於 2014/11/3 14:59

我用緊 Z Ultra,本來都有興趣嘅,不過知道佢冇聽筒,意欲大減 9 成
但係見到咁多人買,又想買嚟用……

via Sony Xperia Z Ultra

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

實用性sh -06f大好多,又有閃光燈,又易放到落褲袋,又差唔多可視範圍,買z3tc似搵自己老親,
成部 ...
kingleo666 發表於 2014-11-3 14:59

我都對我部z ultra 好滿意。 當然新機一定好玩啲。

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實有聽筒真係會撻上面就咁聽?
LarSing 發表於 2014-11-3 16:11

以前用 asus fonepad. ***Note 8/tab 3 8.0 真係放係面上講電話。最後都轉返部 z ultra.

via HKEPC Reader for Android

TOP