牙石部新8.9吋 WINDOWS板,解像度得1280 x 800, cpu 算幾好,連鍵盤,但好像
冇得插sim 卡,賣300 蚊美金,到香港我估賣
3380 以上,印象中好像部機細過9吋,WINDOWS唔洗錢,但如果賣過三千港幣,好像又貴過頭。

TOP

本帖最後由 lamtsai 於 2015-1-16 11:42 編輯
搭單問10"除咗國產同Acet又有咩好介紹?
lazyinhk 發表於 2015-1-13 18:13



如果接受到10" ATOM Z3740 CPU,我會考慮美水LENOVO MIIX 2,300美金未計運費

TOP