b-29 當前離線
特級會員
回復 b-29 Cpu+Ram+rom? 啱啱search有部酷比10.1 ips x27+3+32 lte都係499,其實個價都唔錯 不過3g ram ... C-Leung 發表於 2021-11-20 21:29
TOP
C-Leung 當前離線
EPC魚樂小隊
進階會員
回復 b-29 唔講開唔為意原來cube近年出咗咁多機款 大陸平板牌子,聯想之後係咪佢最做得起? ... C-Leung 發表於 2021-11-21 12:38
kichiku 當前離線
中級會員
Alldocube X mtk 8173 4g+64g 名不虛傳 很熱 很熱 十好彩冬天快到 暖手very good.... ... b-29 發表於 2021-11-20 21:41
回復 b-29 不過cube有樣好 買機可選國際版 唔似小新要刷機 不過小新好似話內置google framework 其實點解 ... C-Leung 發表於 2021-11-21 13:06
ALLDOCUBE X 上到 android 幾? via HKEPC Reader for Android kichiku 發表於 2021-11-21 16:18
chue 當前離線
如非 CHUWI冇板,我上一塊跌爆 MON 後必入 CHUWI,因上一塊係 HIPAD,,正是樓主今日吹得最勁既 MTK,平霸 ... chue 發表於 2021-11-21 17:32
PC147 當前離線