提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好少見咁有心機既文
樓主值得支持
期待更進一步報告

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 25# us_billiard

我用緊呢部.. HK$5百幾... 但反應好慢.. 都係算吧啦.. ~_~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實當係一部pmp 玩下都ok

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢D機Play RMVB 到底順唔順?
amdwii 發表於 2010-6-23 11:54

其實都唔太順

TOP

7" $999, 唔知係咪VIA, 到底 Rocktech 係咪快好多?



回復  us_billiard
amdwii 發表於 2010-6-23 08:54



    如果係香港能夠賣HK$999,我相信一定不是iRobot!因為iRobot的批發價也要約$800人仔,對換成港紙也要HK$$91X。

TOP

本帖最後由 us_billiard 於 2010-6-23 15:09 編輯
請問我今日去華強,邊間商場最多店賣apad
amdwii 發表於 2010-6-23 09:14



    不好意思,太遲才覆你的提問。國際電子城、中電數碼(萬商)配套中心應該比較多吧!

TOP