睇返個 youtube.
好多人都話只有 2g ram,
但,睇返應唔錯
http://www.youtube.com/watch?v=Q6BeMjlvS_s

TOP

睇返個 youtube.
好多人都話只有 2g ram,
但,睇返應唔錯
vincentysh 發表於 2013-11-27 14:43


行 LR 5 都咁順, 真係估唔到.

TOP

香港會唔會有行貨??

TOP

無 HDMI

插卡 ?
接 keyboard 的方法?
專用火牛定普通 USB 都充到電?(T100 要專用火牛)

不過有 office 先至夠 ipad 打

TOP

我係Tiger Direct買o左32GB $209USD
抵到爛

TOP

我係Tiger Direct買o左32GB $209USD
抵到爛
Treo650 發表於 2013-11-28 15:06



    師兄..請問你部機點運黎香港??

TOP

Dell HK 仍然無動靜

TOP

我係Tiger Direct買o左32GB $209USD
抵到爛
Treo650 發表於 2013-11-28 15:06


好平/幾時嘅事?

TOP

好平/幾時嘅事?
lamtsai 發表於 2013-11-28 16:44


#38.

TOP

回復 46# toracat

早知約埋一齊寄啦。

用 COMXXXXWAY 果啲咪得囉。

TOP