zen@jdzs 當前離線
中級會員
TOP
Winkellun 當前離線
覺得好正....有得插 sd 先係我杯茶 嗰啲 i 乜 mini 多 16gb 要俾多 800 蚊, 黐孖筋 ... imax 發表於 2013-10-24 21:29
VADER 當前離線
大獨裁者
特級會員
stephen1029dog 當前離線
回復 stephen1029dog 是否Tab 3 8.0 有3G cellular但G Pad沒有? Barbarians 發表於 2013-10-25 12:40 AM
kanid 當前離線
whs 當前離線
進階會員
linggle 當前離線
校草 當前離線
wct 當前離線
硬件, 功能同價錢好似都唔錯 不過個樣又係好似成塊方包咁 etlok 發表於 2013-10-25 00:00
nemesis 當前離線
咁邊款 pad 唔係"方包咁"? 唔似"方包", 唔通似"豬仔包", "菠蘿包", "叉燒包"? wct 發表於 2013-10-25 10:23