定價好進取, 幾吸引

TOP

覺得好正....有得插 sd 先係我杯茶

嗰啲 i 乜 mini 多 16gb 要俾多 800 蚊, 黐孖筋   ...
imax 發表於 2013-10-24 21:29

用Android機比多800蚊買到两張64g total 128g micro sd啦!啲唉pad可以即時摺埋佢喇!

TOP

ipadmini 差400....一落地....終於ipad保值...

TOP

回復  stephen1029dog

是否Tab 3 8.0 有3G cellular但G Pad沒有?
Barbarians 發表於 2013-10-25 12:40 AM


現資料係.Tab 3 8.0 有3G 硬件差,G Pad 無3G 硬件強.

TOP

本帖最後由 kanid 於 2013-10-25 09:41 編輯

抵買
NEXUS 7換呢部先~
不過唔知個HOME制去左邊呢?

岩岩睇好似無左HOME制@@
CAPTURE SCREEN D制係晒1邊好唔方便...

TOP

回復 43# VADER

買樣3k野都要講保值... 咁做人都好辛苦下喎

TOP

買ipad mini R, 如果有得炒, 即放, 補貼去買 G pad....唔知可唔可行...

TOP

估唔到最後變左只係$2698就可以埋單

TOP

硬件, 功能同價錢好似都唔錯
不過個樣又係好似成塊方包咁
etlok 發表於 2013-10-25 00:00

咁邊款 pad 唔係"方包咁"?
唔似"方包", 唔通似"豬仔包", "菠蘿包", "叉燒包"?

TOP

咁邊款 pad 唔係"方包咁"?
唔似"方包", 唔通似"豬仔包", "菠蘿包", "叉燒包"?
wct 發表於 2013-10-25 10:23


應該係話,有邊款PAD唔係方形,係圓形?

TOP