提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  briankk


    雙系統都係得32GB....
PNBA 發表於 2014-12-23 21:32


點安APPS......

TOP

本帖最後由 Poko 於 2014-12-30 17:57 編輯
回覆  heiko


台電係深圳華強北有維俢點(要放低整)、e個係當初我選台電的其中一個原因.

據我所知v116w係 ...
wsoft2002 發表於 2014-12-29 10:42


請問地址係邊,因為自己都有部台電X89。
我上官方網睇過,佢地只係講最近要上廣東的天河區。

TOP

本帖最後由 wsoft2002 於 2014-12-31 12:51 編輯

回覆 43# Poko

深圳市福田区华强北路赛格广场41楼4106B
Tel :         0755-61361529             

好似開一至六、九點至五點半、假期休息

其它地點及價錢 http://www.teclast.com/topic.php?channelID=80&topicID=217

TOP

收到,原來我一直睇漏了。
上星期聯絡過商店,佢哋話願意更換新機俾我。

TOP

"目前以32GB来说,可用的磁盘空间为29GB左右,出货时默认ANDROID分10GB的空间,WINDOWS8.1下分24GB,还有 ...
hk654321 發表於 2014-12-29 20:14


你誤解左, 雙系統獨立分開用內儲, 唔係你所指10GB+24GB=總34GB
1) 32GB內儲在WINDOW中只有29GB, 實際可用24GB.
2) 32GB內儲在ANDROID中只有10GB, 實際可用7GB.

TOP

收到,原來我一直睇漏了。
上星期聯絡過商店,佢哋話願意更換新機俾我。 ...
Poko 發表於 2015-1-2 04:40 AM



你點退部舊機上去?
自己走一轉?

TOP

我對昂达v116w有興趣多D、有11.6吋同Full HD 畫面, 不過重未有價.
個人覺得台電品質並不是那麼好,我部X98 A ...
wsoft2002 發表於 2014-12-29 09:24 AM



你自己拎上去,過關冇問題?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你點退部舊機上去?
自己走一轉?
sing 發表於 2015-1-30 15:16



因為部機上海運落黎,所以要上深圳寄番去。

TOP