如果唔嫌舊可以考慮吓墨案 inkpad X

TOP

完全明白, 用e ink 睇文字小說之類真係一流, 不過就只限呢個用途, 唔好諗太多了
唔好話圖, 純文字既報紙 ...
Hippo 發表於 2023-2-23 09:08


根本係細部問題..大部體驗會不同

TOP

根本係細部問題..大部體驗會不同
tongziv 發表於 2023-2-23 09:27


放棄彩色&港漫的話, 大機OK既
報紙係睇標題 click入內文呢D, 大機都唔好幾多, 主要係多 "index / link" 既都唔係好掂

TOP

你唔識中文?我未講左頂唔順佢細部
但我唔鍾意唔代表其他人
大把人用PAPERWHITE睇漫畫係事實 ...
tongziv 發表於 2023-2-23 08:46


剛剛再去日本 amazon update 下, paperwhite 漫畫版已下架多年, 已無再出漫畫機, 留言都係話睇唔到細字
之前合作既漫晝供應書商好似都轉攻手機平板平台了

TOP

剛剛再去日本 amazon update 下, paperwhite 漫畫版已下架多年, 已無再出漫畫機, 留言都係話睇唔到細字
...
Hippo 發表於 2023-2-23 09:44



    我個人認為PAPERWHITE只係入門,當有要求既人入坑後就會追求10"...

TOP

我個人認為PAPERWHITE只係入門,當有要求既人入坑後就會追求10"...
tongziv 發表於 2023-2-23 10:17


用用下10"又想輕便, 都係 why not both 睇情況用咩機啦

TOP

睇純文字的話KINDLE係好難有其他廠挑戰到佢業界地位,6"好似好細咁,但係如果考量返佢既定位: 小說、工具書、可以單手掌握+操控(大多時間),靠住佢相對賣得平同自家Amazon書店優勢,佢部E-INK硬件就算幾咁不思進取都奈佢唔何

至於佢部COMIC用KINDLE會停產都係意料中事,當初佢出果時唯一賣點就係32GB儲存空間,但係6"睇漫畫真係一個痛點,特別係字多既漫畫
除非好似我咁無聊自己將D薄本轉入去睇咁就另一種講法

BTW,以前搵E-INK果時睇過一篇文,商家佬而家係將E-INK當係奢侈品咁賣,乜野護眼功能其實都係廢話黎,要護眼的話應該適當時間俾雙眼休息,E-INK就算俾到你實體書既視覺效果都唔代表護眼幾多,要知道千年前未有電子書時就算睇竹簡都係會睇到近視眼

TOP

回覆 57# ken9999

樓上仲話大把人用PAPERWHITE睇漫畫喎

TOP

回覆 58# Hippo

咁始終日馬出COMIC版KINDLE時應該係養到一班新客既,只不過個體驗真係好難講得上好
300PPI E-INK睇RAW檔漫畫正過睇實體本,但係太細塊,要忍受性高既人先頂得佢住
如果係自己用第三方軟件轉漫畫落去睇的話更加係搵野黎搞自己

題外話,KINDLE個備用時間係長過其他行android既E-INK好多

TOP

當年千幾蚊買左部boox 10",算好用無伏
估唔到電子野都會升值

via HKEPC Reader for Android

TOP