xbox370 當前離線
Banned
TOP
getronics 當前離線
進階會員
昨日買了呢部Apad, 價錢$900人仔(約1050港紙,我見個大陸人都係用呢個價買,所以應該差唔多價錢,不過呢部 ... xbox370 發表於 2010-6-25 08:50
amdwii 當前離線
我有一部第二代 Rockchip RK2808 第二代有內置鏡頭,因幫朋友買多,佢急住買,自已係香港也買了,所以才放 ... amdwii 發表於 2010-6-25 10:31
netker888 當前離線
fatfish 當前離線
中級會員
所以我對d via 的有興趣 平時只係上下網 真係做野就開電腦啦... 反而我係想搵 256 mb 的不是 128mb 的 ... netker888 發表於 2010-6-25 14:27