提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

昨日買了呢部Apad, 價錢$900人仔(約1050港紙,我見個大陸人都係用呢個價買,所以應該差唔多價錢,不過呢部 ...
xbox370 發表於 2010-6-25 08:50



    C  兄!~ 又係華強入貨!~?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我有一部第二代 Rockchip RK2808 第二代有內置鏡頭,因幫朋友買多,佢急住買,自已係香港也買了,所以才放 ...
amdwii 發表於 2010-6-25 10:31


rom 得128??
我手機又係得128, 唔夠用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實Rockchip RK2808 個部都只係剛剛好, 不過如果cpu要快D咁電就當然用快D, 用嚟睇ebook, rss, 雜誌, 日劇, 上網, 咁係OK, 都幾實用㗎 .
我個人覺得$900人仔依個價錢已經係極限, 再高就真係唔值, 以山寨嘅速度, 近似嘅product只會愈來愈多愈來愈平.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 fatfish 於 2010-6-25 15:07 編輯
所以我對d via 的有興趣
平時只係上下網
真係做野就開電腦啦...

反而我係想搵 256 mb 的不是 128mb 的 ...
netker888 發表於 2010-6-25 14:27


VIA個D太多版本都好亂, 最早出個部EKEN M001依家人仔$500都賣唔去, 因為太慢同食電,
依家賣緊疑似RK2808 iRobot個部應該係將EKEN個部repack個樣同packing.

TOP