goodhoilun 當前離線
初級會員
請問我用截屏apps "screenshot it"..我每次截屏時都會彈個"已被授予超級用戶權限"出黎 = =..請問點樣整走句 ... goodhoilun 發表於 2011-12-7 14:48
TOP
不明人士 當前離線
不 明 來 歷
進階會員
167兄我呢個問題有無得解決~??? goodhoilun 發表於 2011-12-7 17:44
167pk 當前離線
Banned
gino 當前離線
中級會員
安個 systemapp remover 就可以 uninstall 佢 167pk 發表於 2011-12-7 19:32
garfieldso 當前離線
12月15日開售... rcyw 發表於 2011-12-7 15:33
z1022 當前離線
mike111 當前離線
7 哥,咁係唔係代表15 號我地已經可以強刷4.0喇! garfieldso 發表於 2011-12-7 19:52