本帖最後由 Winkellun 於 2013-10-27 04:46 編輯
吾怪得小朋友死An忠啦,原來你仲用緊SD咭,OTG甚至插線呀,唉,真可憐!我用左雲半年啦!邊洗比錢買咭買線架!
仲 ...
San San 發表於 2013-10-26 11:25 
對於好多android用家嚟講,梗係用otg或者插卡仲實際過用舊雲啦!冇錯依家的確越嚟越興用舊雲,用佢嚟去同步一啲file size唔大嘅file的確係好有用,但唔好意思我地用於android好多時要抄相抄影片或分享比他人,分分鐘都講緊幾百mb甚至幾GB(特別係用相機拍啲高清影片分分鐘1-2GB閒閒地),依家好多用家一般都係用緊3GB-5GB嘅數據上網plan,如果下下啲大size file都咁樣掟上舊雲就死得啦!有大size file要share出去,直接用otg就最快靚正啦!而且仲係全免費唔需要用任何上網資源。另外網速亦會係最大限制,如果去到網絡繁忙嘅地區或時段,就算upload幾百MB嘢可能都等到你訓醒一覺都仲未up完!。android或者win 8 tab嚟講呢個係好大優勢,亦係其中一個重要因素令用家點解唔選唉pad! 我本身唔係好似啲果粉咁係咩死忠粉絲,我亦唔覺得android係天下無敵,佢的確仲有好多進步空間,只係佢比到我或大多數用家需要嘅功能而已,我肯定冇被洗到腦,如果嚟緊嘅Win 8 tab未來一两年發展得好,我諗一樣會有好多人會轉用佢,因為始終有啲application係android暫時甚至未來係冇可能做到的!而事實上Win 8 tab個浪已經開始緊!邊個做得好、實用而又比到需要嘅功能就會用,冇需要好似果粉咁因為係生果公司嘅出品,所以就務必要追隨!另外,未來嘅android如果冇得插卡的確可能真係死得!就算死唔哂都必定令用戶數量插水下滑!因為就算廠商可以用到高容量嘅ssd嚟取替micro sd卡,但個賣價都唔方會平,多個micro sd卡槽比用家自行選擇加卡就已經可以滿足到双方何樂而不為呢?。否則喺內置容量冇明顯增加下又取消咗插卡功能係非常愚蠢嘅決定。睇睇依家某啲冇得加卡嘅android phone或tablet就知,就算其硬件夠勁夠update,競爭能力都係明顯追唔上其他同級對手的!亦印證咗即使硬件再勁,對競爭力亦冇明顯幫助嘅例子! |