Still downloading....

How's the multitasking?

TOP


正體中文-已支援?
預設有冇倉頡輸入法?如果有咁keyboard顯示係英文key還是倉頡key

TOP

Still downloading....

How's the multitasking?
bunker 發表於 2010-9-23 18:24



好老實個 mutli task 無 backgrounder 咁好用
但起無得 jb 既情況下 , ipad 想用 multi task 唯有用做 4.2 beta 了

TOP


正體中文-已支援?
預設有冇倉頡輸入法?如果有咁keyboard顯示係英文key還是倉頡key ...
風十三 發表於 2010-9-23 18:59



出倉頡 Key

TOP

我要jb

TOP

Done....

Pretty good... exactly what I am waiting for... now it's almost complete... I just need a build in camera.. hahaha.. that will be iPad v2.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

多謝樓主!有咗繁體輸入真的很好用呀!回復 1# nightkissman

TOP

有繁體輸入 is Good THX

TOP

Updated!! Thank you

TOP