bunker 當前離線
中級會員
TOP
風十三 當前離線
特級會員
kennymoody 當前離線
進階會員
Still downloading.... How's the multitasking? bunker 發表於 2010-9-23 18:24
咁 正體中文-已支援? 預設有冇倉頡輸入法?如果有咁keyboard顯示係英文key還是倉頡key ... 風十三 發表於 2010-9-23 18:59
wanch 當前離線
cshum2 當前離線
Banned
beefball630 當前離線
初級會員
piscesh 當前離線
wenrek 當前離線