panel都換到你...你返大陸整我就信你成部iPad變左1Pad
香港如果咁做...報警佢都煩到hi hi,唔洗做生意。
其實我想知可以換到咩比你,換iPad2 1024x768比你。
定係換塊LED普通比你 我估要換到塊你發現唔到既應該幾難。
同塊野成本都唔會低去邊...你唸下國產既五點ips,同埋反應會遲鈍左
最重要係玩過ipad 3既人,睇返其他平板一眼睇得出高低。
ipad 2值頭一眼分得出,如果你真係分唔到ipad 2同the new ipad,好吧,我認輸了。
其
最後,ipad 3到呢家應該味有人過保的。怕既都係返去apple整,話唔定佢地無零件換到ipad 4比你呢 A6X真係好勁,用iMovie竟然睇到唔到果種速度領先。 |