最得意係自己睇唔出黃mon,但係po張相上黎問其他人係咪黃mon,應唔應該去換....

TOP

回復 7# guppyguppgyuppy


    唔吹下,唔比下,點會有話題?

TOP

回復 11# wutoms


    依啲搵黎煩,好多人都係咁,佢地鍾意就得啦~

TOP

apple 已經唔係以前追求完美個apple
QC差左令果粉失望係事實
果粉有權上黎呻下好正常
用一年換機又如何?,QC有問題唔爽就去換到爽
唔好學到某D果粉,仲覺得apple産品係完美,自欺欺人,

TOP

因為 MINI 同 IPADA 係兩隻芒.
所以買完會後悔唔出奇.

一來 MINI 頭批芒趕住出. 陰羊仲勁過 IPADA
二來. MINI 芒個色域唔夠 IPADA 高. 會好淡.
可能係 SHARP 既問題.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 14# aida32

認同,鴛鴦mon係真有其事,QC 嚴重疏忽,如果發生係其他品牌,又會笑人QC咁架云云,錯就要認嘛

TOP

自己用得開心就好,
ipad mini 開心使用中

TOP

PS: 無update ios7

TOP

今天討論區有幾多打手, 而好多人就只會針對一兩個weak point 來打,
mini 2個mon我用緊, 我個人對mon要求十分高, mini 2個mon絕對係靚mon,
亦都唔覺有陰陽mon同鬼影, 實質我都無去試, 唔覺眼就無謂揾出來.

TOP