本帖最後由 Puff 於 2014-10-29 22:43 編輯
其實平時用睇唔睇到?唔通下下用金眼晴玩iPad
@112 發表於 2014-10-29 19:40 
邊緣位果個白光下睇唔到就算數
之後果粒係過幾日貼玻璃貼搞一場大龍鳳後先發現
當你發現左有一粒塵 就總會係成日「唔覺意」睇到
尤其係我呢類唔打機淺色背景睇字多過睇圖既人
抹唔走既塵係靜態畫面下係好覺眼 再講你俾咁多銀咁多水佢食 品質要求自然高D
家下仲要係用全貼合屏幕既新機 你話 ipad4 用一年後俾一兩粒就可以算數姐
新機喎。
如果佢俾十萬粒塵我都接受到,我去買山寨機唔好?
洗乜走黎買生果食。 |