回覆  fox1114
同意
管理file要買個最平八百元的手指,救命!
cpk 發表於 2014-11-1 10:48


And only for supported apps
Sigh....

TOP

比我都唔會買N9,雖然我覺得android 係方便啲…ipad air 2 完勝

TOP

A8x好勁…但k1其實都唔弱

不過最後都係睇用途,兩部價位有啲分別

air2 64g lte $5688
n9 32g lte $4288

都係等埋n9測試先再決定

TOP

資料管理的確係android方便,
都係個句,Apple 有價,出新一代才trade機,比較底

TOP

個人認為無得插MICROSD卡既ANDROID倒不如買IPAD...
所以點都唔會考慮NEXUS 9, 更何況又唔係平...

今次AIR 2真係好抵買, 不過用緊IPAD 3仲未覺得LAG...遲D先換

BTW 依家D機好似性能過盛, 跟本用唔到咁勁...

TOP

The most important is the OS and Apps

TOP

個人認為無得插MICROSD卡既ANDROID倒不如買IPAD...
所以點都唔會考慮NEXUS 9, 更何況又唔係平...

...
edenli 發表於 2014-11-3 21:42

係你需求太少啦
我反而覺得soc晶片硬件h264影片仲未夠勁
就好似nvidia shield既串流打機咁
nvidia shield串流好少lag應該係802.11n所限
直至limelight出現諗住用802.11ac手機搞掂
點知硬解唔夠快加上因為本身nvidia shield 802.11n 100mbps所限losedata 同出唔到lpcm 5.1
不過依家解決左音效可以pc出聲加上usb ove cat 果啲用usb soud卡出dd5.1 dts5.1 希望

TOP