回覆 10# 肥寶

又唔覺! 可能少裝軟件!

TOP

請問有冇師兄/姐部iPad mini 2升咗做9.1? 比起iOS 8會唔會好慢?

TOP

請問有冇師兄/姐部iPad mini 2升咗做9.1? 比起iOS 8會唔會好慢?
大食懶豬仔飽 發表於 2015-10-23 10:37

Air 升咗,好順

TOP

where is the hotspot in 9.1?

TOP

唔覺. ipad2mini. 十分順暢.

TOP

9.1 有冇得 jb.....?

TOP

Ipad air 2 up 完個app store 成日freezed

TOP

iPad Mimi 1 升唔升好?

TOP

有冇iPad 2 升左?

TOP

ipad mini 4 升咗, 暫時無咩問題, 用電量差唔多

TOP