其實我有少少唔明點解Apple iPad 就用返原有比例去放大做12吋,但iPhone 放大部機就改比例做16:9

TOP

本帖最後由 a39g99 於 2015-11-18 00:10 編輯

其實一開始都係大家會錯意
大家想像既產品可能叫MAC Touch之類
打從開始叫iPad Pro,開始有iPad個名就應該預左行IOS
iPad Pro作為放大版,佢暫時無晶片間之類事件
假如M$輕觸肯落力,抄下iPad呢套
咁Pro可以話完全無還手之力,可惜就係蘋果自己都味做
個個期待iPad Pro就係想佢保持iPad既輕觸方式,為輕觸介面而設計既OSX
可惜期望愈大,失望都愈大,但係Pro版都唔算伏
假如成日係屋企上下網,睇電影,iPad Pro絕對可以比到你唔錯既體驗
但係出街,我寧願帶部iPad Air仲好
真係話做野就用Surafce Pro
旅行,遠行帶部Surface Pro就可以免手提電腦,iPad,一部機滿足我全部願望
又可以做到輕量文書工作

TOP

回覆 4# kingking1001
回覆 6# kingking1001
回覆 8# kingking1001

上圖可以睇到A系CPU 進步越黎越低, 變左係推高頻黎換效能, 當然, 若然高頻左但用電少/一樣都唔係問題, 呢樣都係技術黎,
但佢可以推到幾時呢? 4ghz? 5ghz?

ios既優化越黎越廢, 甚至我聽過有負優化(ip 5s升左上ios8影相差過ios7), 可以升多幾次而保持速度呢?

我覺得係apple都唔係好清楚ipad pro個定位係邊, 因為佢將幾個唔太相關既功能擺落同一部機到,
4 * 喇叭: 打機, 睇片
筆: 畫畫, 設計
鍵盤: 可以長時間打字, 取代nb做既簡單文書

當然, 可以話佢想無敵d, 接近乜人都用得, 但我會話係佢都唔知自己想點, 所以放幾個唔相關既功能落去,
睇落好無敵咁,

用多幾年就會知值回票價
過多幾年便知龍與鳳
唔好咁近視.用多幾年就知分別

你咁真係無乜好討論

指紋辨識/3d touch呢某D人都會覺得無乜用.

指紋辨識: 只係方便姐, 但有一定保安程度
3d touch: 無乜用, 用落trackpad就係掂啦,

我覺得ipad pro最大既用途都係當繪圖板, 個延遲好低, 而且同繪圖板比較既話, 根本唔算貴(http://www.price.com.hk/category ... r=101174&sort=0)
但要apps既配合, 所以當繪圖板既話, 鍵盤 + 喇叭 都無用, 甚至係電池都無用(不過就唔係平板),
不過要買配件或用方法令佢有角度

TOP

我都有睇呢個post.
呢條product line會點..過多幾年便知龍與鳳.

我對ipad pro唔會抱負面心態.
而且覺得 ...
kingking1001 發表於 2015-11-17 22:37



作為已訂 ipad pro 同SP4的用家, 會提供一些資料:

IPad Pro 係無3D touch

SP3/4有個新TypeCover 係有指紋reader嘅

佢地事實係相反,出街做嘢會用Sp4, 在家玩下上下網先用IPP.

TOP

本帖最後由 kingking1001 於 2015-11-18 01:22 編輯
回覆  kingking1001
回覆  kingking1001
回覆  kingking1001

上圖可以睇到A系CPU 進步越黎越低, 變左係 ...
戀人未滿 發表於 2015-11-18 00:14



我講緊RAM你就講在去CPU性能..做乜野?

如果你真係咁睇重效能.咁買apple機黎做乜?

又唔見你講下ios 8 升9.1順在幾多?

我叫你地班人放長相眼睇.
就係叫你地唔好盲目計算產品本身功能咁簡單.


個個就係針住呢部機做唔到乜乜乜..唔值呢個價.
個個踩到部機一文不值
又有無考慮過部機耐用,設計,體驗,實際使用?

當年ipad比人話放大iphone到E加咪又係個個走去用?

ios系統優勢很大,可以有好多改變
大家都咁.小看軟件更新ge影響.根本ipad pro個靈魂就在於ios再加上大mon
點解ios唔可以出大mon機?點解ios唔可以做更專業工作?
個個人只係覺得ios只係"娛樂"之用
不值7千.至少我唔係咁睇
呢部會係一部頂級平板電腦.而不是頂級的電腦

點解咁講?你又要念下tablet到底出黎做到D乜?
佢有咩優勢係好過laptop?

係pro tab呢個市場.係使用上就有好多大分別
相反我就覺得surface系列特顯唔到"平板電腦"特性
買在返黎你有幾何拎上手玩佢D apps?咪又係插住個KB pad做野?
你有幾何run個exe用佢個touch screen?(你會用touch screen黎玩LF2?極速落樓梯?)
我覺得係整合失敗
SP4一出.接近成皮野一部.做到D野.又會覺得值?對得住個價

我要知道呢個是否一個好的科技產品
你比張數據圖我做乜je?
兩部機,邊部多人用.就係一部好機啦.
又話者.你拎住兩部機.你想用邊部.邊部用ge時間長
就係最岩你la

呢幾日.我係呢個forum睇在好多ipad pro留言
都係古板,守舊ge看法去睇呢件產品
沒有長遠眼光.科技何有突破?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

sp4本身內建face detection windows hello登入
8達通 發表於 2015-11-18 01:17



呢個功能我都希望可以快啲玩下,但我訂的SP4是i7/16G ram/512SSD. 要十二月先有

IPP 32Gwifi 大空灰就十九號

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP