A9/A9X我唸唔係好多人關注既地方
就算A9X可能主頻都無iPad Pro咁高
好多人,包括我自己,主要關心都係佢係行4GB RAM/2GB RAM
(但係我估好大機會2GB,行4GB,iPad Pro當場收皮都似
就算Air3行A9唔係A9X都係咁話)
假如A9X,4GB ram,四喇叭
我唸Air3真係可以用返3-5年都唔落後,上網/睇片 都一定完美體驗!
當然啦,最多升到IOS 10好收手,IOS 11肯定就出問題/慢左

(出4k版我覺得無咩意思,效能又落返來...iPad Pro出4k版我就可以理解,但係係iPad Air都玩4k...我唸隻人眼真係同放大鏡有得比)

TOP

我都好想要4GB ram,勁開safari webpages都唔lag!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

少少Apple迷覺得係新iPAD spec:底頻A9x, 2gb ram, non-support apple pencil,同PRO一樣解像度/不變

TOP

其實我覺得有機會同pro一樣
買pro既都唔係因為快,係因為大,多d地方做野

TOP

仲有唔知最低配置係16GB起跳定32GB起跳
我部64gb AIR 2 基本只用了12gb, 如果低配係32gb我可以慳800

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 2# Ksec


    如果速度 同 A9X 一樣,就直接用A9X去CUT COST 啦~仲點會用A9 再去OC

TOP

仲有唔知最低配置係16GB起跳定32GB起跳
我部64gb AIR 2 基本只用了12gb, 如果低配係32gb我可以慳800 ...
akitohk 發表於 2016-2-2 22:08



    咁你真係好小用或用盡佢.....我 32G 第一個月就爆左........好多 GAME 都幾百M或1G. APPLE 跟機D軟件又大食. 仲有D雜誌都係1G一本........

TOP

如果冇3D touch 呢?

TOP