傳下年三月,仲有五個月
用咪買,減左價,全新/番新都抵用
如果出左新model自己好鐘意換再換,反正Apple野容易甩手,最差咪trade返畀Apple

TOP

good choice

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果唔介意買官翻就再平幾舊

TOP

$3088 舊款舊電,有幾平?
aabbccdd92 發表於 2016-10-10 00:11


    $2958,64gb ,wifi refurbished

TOP

$3088 舊款舊電,有幾平?
aabbccdd92 發表於 2016-10-10 00:11


相對於初初出個原價, 其實好低玩....
其實今時今日...A8, A9已經好勁.....
有D人買黎真係上下網, YOUTUBE, 唔駛買咁勁~

TOP

我覺得ipad air 2 到e家都唔失禮,  2gb ram 行得都叫唔錯,
而且減左幾次價, 3千到都真係幾吸引

TOP

請問各位師兄有冇升上ios 10,上左有冇伏呢?

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android

TOP

請問各位師兄有冇升上ios 10,上左有冇伏呢?

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android ...
roycck 發表於 2016-10-11 15:15


無咩好,但無左slide open

TOP

本帖最後由 s84292 於 2016-10-12 09:35 編輯

講得難聽D,
ANDROID你想搵部3千1有AIR 2 螢幕色彩準度,
速度同續航力,而又唔過熱真係....

IPAD 真係好襟用,當年最初係買SAMSUNG TAB,
個年一年換左三部ANDROID都冇部滿意,之後換左IPAD 3,玩左3年因為玩白貓LAG先換IPAD MINI4,
部IPAD 3仲行得走得,個MON同舊電好似新買一樣, 賣返1200出去,
如果剩係上網同睇影片我諗可以用到壞都唔想換

我個FD部三星S2 年半已經壞左3次, 依家仲要開住後蓋散熱, 舊電虧左一半

AIR2 A8X+2GB RAM,其實好夠~尤其你IPAD MINI2都可以用到依家,即係冇性能需求~
AIR 2至少都比你部MINI 2 快幾倍,同埋2GB RAM唔會好似MINI2 咁成日關背景APPS

TOP