本帖最後由 s84292 於 2016-10-12 09:35 編輯
講得難聽D,
ANDROID你想搵部3千1有AIR 2 螢幕色彩準度,
速度同續航力,而又唔過熱真係.... 
IPAD 真係好襟用,當年最初係買SAMSUNG TAB,
個年一年換左三部ANDROID都冇部滿意,之後換左IPAD 3,玩左3年因為玩白貓LAG先換IPAD MINI4,
部IPAD 3仲行得走得,個MON同舊電好似新買一樣, 賣返1200出去,
如果剩係上網同睇影片我諗可以用到壞都唔想換 
我個FD部三星S2 年半已經壞左3次, 依家仲要開住後蓋散熱, 舊電虧左一半
AIR2 A8X+2GB RAM,其實好夠~尤其你IPAD MINI2都可以用到依家,即係冇性能需求~
AIR 2至少都比你部MINI 2 快幾倍,同埋2GB RAM唔會好似MINI2 咁成日關背景APPS |