回覆 1# b-29

美國區都可以嗎?

TOP

回覆 5# b-29

我怕重一開始就叫賣ipad間舖幫我貼埋膠貼,輕好多

TOP

本帖最後由 b-29 於 2017-2-20 21:16 編輯
回覆  b-29

美國區都可以嗎?
kcthomlau 發表於 2017-2-20 20:39


有美國區兌換碼,唔知点解,價錢仲平D,哦 原來係iphone 版本。,我以前曾經有美國區ID, 後來失效了。而家剩番澳州同日本 ID.....
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

冇錢就要keep 部机好D,遲下要錢週轉可以•賣貴些!
b-29 發表於 2017-2-20 20:19



    唔好買慳反????

TOP

本帖最後由 b-29 於 2017-2-21 00:20 編輯
唔好買慳反????
wing1234 發表於 2017-2-20 22:17



    我地D老人家,有機會玩就要玩盡D,唔糸冇機會架,你地D后生哥,唔明架!
遅D政府又卑多成千銀老人金, 咪又鬆動D,可以又買多D平板玩囉!

係呢度,借個地方多謝英仔,佢好睇我地D老鬼架!

TOP

本帖最後由 b-29 於 2017-2-21 10:53 編輯

個D平鬼玻璃胋,貼左真係差D,觸控冇咁好, 買套送個張冇事,別外買多2張,造得很差. 尾個邊唔直 , 卑人騙左十几蚊.......

后記,淘宝玻璃貼賣家肯退欵。

TOP

回覆  b-29

我怕重一開始就叫賣ipad間舖幫我貼埋膠貼,輕好多
kcthomlau 發表於 2017-2-20 20:41



    真醒目,用膠貼,觸控好好多。

TOP

本帖最後由 b-29 於 2017-2-21 10:43 編輯

那玻璃貼后記,2張都不能完美貼上,底部留有1cm 氣泡,好在買机套送一張玻璃貼,亦完美貼上。今早联洛淘宝賣家,將貼情況告之,他看相后亦答允退欵。

淘宝賣家告戒我, 下次要即時照相,要貼在平板做証,不要事后貼在玻璃上做証明。

這么爽快賣家,少見,。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

今次買左百多元附件,都係精揀平又要靚店舖,除了2張玻璃貼出問題,其他都OK, , 由其是机套,很美,跟套送那個玻璃貼,品質亦高,27人仔,頁低買。

TOP

講番下部ipad air2,D人話 ipad 系列中电量最差的一部,係嘅,空氣嘛,要輕嘛,要簿嘛,味系电池郁手囉!我部机充滿到100%,那100%數字会顯示很久,約半小時才跌去99%, 真奇怪事。

TOP