kcthomlau 當前離線
特級會員
TOP
b-29 當前離線
回覆 b-29 美國區都可以嗎? kcthomlau 發表於 2017-2-20 20:39
wing1234 當前離線
進階會員
冇錢就要keep 部机好D,遲下要錢週轉可以•賣貴些! b-29 發表於 2017-2-20 20:19
唔好買慳反???? wing1234 發表於 2017-2-20 22:17
回覆 b-29 我怕重一開始就叫賣ipad間舖幫我貼埋膠貼,輕好多 kcthomlau 發表於 2017-2-20 20:41