回復 200# irvingtin
冇聽過有
新產品應該唔會有8G
iPad亦好似未試過有8G出現

TOP

超蠢一問,如果我出部 iPad air ,但唔用 3 / smartone 個堆月費 plan,我想轉用平個堆 3G plan (HKD 70 個 D 限速無限用量 plan),得唔得 GA?

thx

TOP

回復 191# sureone
"配備 Retina 顯示器的 iPad mini 將於 11 月稍後在零售店推出。"
姐係一出即可以係鋪買到?

TOP

回復  sureone
"配備 Retina 顯示器的 iPad mini 將於 11 月稍後在零售店推出。"
姐係一出即可以係鋪買到? ...
lam33369369 發表於 2013-10-26 00:41


即係要一出排隊買

TOP

A7性能大約等於snap dragon乜U ?

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

回復 205# PSP
乜唔係秒殺哂咩?

TOP

回復 204# iam886
淨係可以排隊買?冇網上訂?

TOP

第一水多數QC 係好d定差d?

TOP

其實mini 依家睇個曬應該好少貨,一出會唔會比炒家掃曬用來炒
好想買部32gb wifi

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP