Oops 當前離線
『魚樂部』
特級會員
你用得好地地咪算, 加上呢到係android區, 唔到你出聲架~ 你而家就擺明踩場, 你再講多兩句比人話你fanboy+ ... arpathk 發表於 2010-11-13 22:57
TOP
springsonatahk 當前離線
Banned
arpathk 當前離線
中級會員
唔知你理解能力有問題定係智力有問題.. HKEPC forum 有 ipad 版, D 人想講 ipad 消息唔去 ipad 版, 唔 ... springsonatahk 發表於 2010-11-14 06:30
Piglet 當前離線
進階會員
有時真係無奈, 世界各地大把人做左測試都證實佢接收的確係有問題, 而蘋果教主都認衰.... "We're not perf ... springsonatahk 發表於 2010-11-14 06:24
chisinla 當前離線
otisshan 當前離線
IPT 有multi-tasking 咩? kai子子子子 發表於 2010-11-12 17:33