cotton 當前離線
初級會員
ipad3 仲有貨? kellykk 發表於 2012-11-22 14:21
TOP
kellykk 當前離線
進階會員
tak5tak 當前離線
中級會員
3 有冇出過ipad3 plan? kellykk 發表於 2012-11-22 22:16
我之前見過呀。 cotton 發表於 2012-11-22 23:03
咁可能係啦 kellykk 發表於 2012-11-22 23:14
係呢師兄收到機未呀? cotton 發表於 2012-11-22 23:25
fls0209 當前離線