ipad3 仲有貨?
kellykk 發表於 2012-11-22 14:21



無貨,所以網頁所講可能係舊價。

TOP

3 有冇出過ipad3 plan?

TOP

我都有訂iPad 4, 仲叫我聽日門市攞, 不過apple online store 快過佢, cancelled Lu~

TOP

3 有冇出過ipad3 plan?
kellykk 發表於 2012-11-22 22:16


我之前見過呀。

TOP

我之前見過呀。
cotton 發表於 2012-11-22 23:03



   咁可能係啦

TOP

咁可能係啦
kellykk 發表於 2012-11-22 23:14



係呢師兄收到機未呀?

TOP

係呢師兄收到機未呀?
cotton 發表於 2012-11-22 23:25



    ipad mini 4G 未

TOP

我想訂ipad 4G,心大心細中。

TOP

真係有得平200 都幾抵玩

TOP

頭先經過3門市,佢話家陣有現貨,價錢無優惠。

TOP